• وبلاگ : عشق من
  • يادداشت : تو كه يك ...
  • نظرات : 0 خصوصي ، 6 عمومي
  • درب کنسرو بازکن برقی

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    + ............. 

    امدم نبودي منم رفتم

    باي

    + ............. 


    در وهله اول مي توان يقين داشت كه او قبل از آنكه دومين نگاه را به شما انداخته باشد، ‌شما را با يكي از قوي ترين ميكروسكوپ هاي دنيا مطالعه كرده است، در ثاني در دنياي او هميشه به قدري موضوع و مسئله براي يك زن متولد بهمن اين ضرب المثل كه مي گويد« از دل برود هر آنكه از ديده رود » صد در صد صادق است.(نه زياد بابا اين بلوف مي زنه من كه اينطوري نيستم باور كن). وقتي از جلوي چشم او دور شديد، تا حدود 99 درصد از فكر و خيال او هم دور شده ايد و به اين دليل هم هست كه هرگز دل او براي كسي تنگ نمي شود.(مي شود).به هر صورت اگر اين زن از شما بي وفايي ديد، خيلي ساده ناگهان يك عقب گرد مي كند و در خلاف جهت سابق به حركت در مي آيد. در اين حالت بهتر است وقتي خود را براي برگرداندن او تلف نكنيد.

    پس از آنكه روابط عاطفي او و شما قطع شد، در عرض مدتي كمتر از يك دقيقه تمام مهر و محبت شما را از فكر و قلب خود بيرون مي ريزد و مي توانيد يقين داشته باشيد كه حتي يكي از خاطرات آن ايام را هم در فكر خود زنده نگاه نمي دارد (نهههه اين طور نيست همش يادمه). بر اين قاعده كلي يك استثناي مهم وجود دارد. زن متولد بهمن، مثل مردي كه در اين ماه به دنيا آمده است، اولين عشق واقعي خود را هرگز فراموش نمي كند.

    زن متولد بهمن به زندگي زناشوئي پاي بندي زيادي نشان نمي دهد(وااا) و فقط در شرايط خيلي استثنايي ممكن است با قيد و بند زندگي زناشويي خود را وقف دهد. به همين جهت تعداد زنان طلاق گرفته متولد بهمن به نسبت خيلي بيش از زنان متولد برج هاي ديگر است. پرهيجان ترين احساست در اين زن ممكن است فقط در عرض يكي دو ساعت فروكش كند(قبول دارم) و هيچ اثري از آن باقي نماند. طبيعي است كه او از جدايي و طلاق خوشش نمي آيد(زدي تو هدف)، اما وقوع اين حادثه را فاجعه تلقي نمي كند

    اين زن طبيعت تك رو دارد او حتي شوهرش را هم به صورت يكي از دوستان خيلي نزديك خود به حساب مي آورد، پس هيچ دليلي وجود ندارد كه قطع يك رشته دوستي را پايان زندگي بپندارد، علي الخصوص كه او دوستان خود را هر چند گاه يك بار عوض مي كند. مطمئن باشيد كه تا به تمام اسرار دروني قلب شما واقف نشده باشد و با تمام رؤياها و تخيلات شما آشنا نشده باشد، قدم به قلب شما نمي گذارد. در حالي كه مشابه اين حق را براي شما محفوظ نگاه نمي دارد. به اسرار دل او جز خودش هيچ كس نبايد پي ببرد و اگر ديد كه اين احتمال براي كسي به وجود آمده است، با يك مانور ماهرانه او را به كلي از مرحله پرت مي سازد. زن متولد بهمن به راحتي از خطاي شما چشم پوشي مي كند اما دروغ چيز ديگري است. او دروغ و خدعه و نيرنگ را به هيچ وجه دوست ندارد.

    بهتر است از دختري كه در برج دلو متولد شده است، چيزي قرض نخواهيد.اگر خاطر شما خيلي نزد او عزيز باشد، ممكن است يكي دوبار درخواست شما را اجابت كند، اما دفعه سوم با چنان خونسردي جواب رد مي دهد كه هرگز آن را فراموش نخواهيد كرد. اين شخص اصولا از قرض چه به صورت دريافت و چه به صورت پرداخت خوشش نمي آيد و اگر مجبودر بشود كه از كسي وام بگيرد، به هر طريقه كه شده در رأس موعد مقرر آن را باز مي گرداند. قرض گرفتي از او به طور حتم بزرگترين نه بابا من اين طوري نيستم)لطمه را به روابط فيمابين شما خواهد زد.)

    بيشتر زن هايي كه در برج دلو متولد شده اند، داراي ظاهري زيبا و فريبنده هستند اما آنچه عيب است احساسي است كه از ديدن اين زن به شما دست مي دهد، يك لحظه تو دل برو به نظر مي رسد و لحظه اي بعد سرد و بي تفاوت و بي روح، اما به طور كلي پس از متولدين برج ميزان ( مهر ) تعداد خوشگل هاي اين ماه از همه بيشتر است و حداقل اين است كه خيلي بانمك هستند. لباس پوشيدن زن متولد بهمن ممكن است موجب وارد آمدن آن چنان شوكي به شما بشود كه تا ساعت ها نتوانيد از جاي خود حركت كنيد. او نيز مثل هر زن ديگري جلوي بوتيك هاي لباس فروشي توقف زياد دارد، اما كمتر ممكن است فكر كند كه آنچه كه مي پوشد شيك است يا نه و يا قطعات مختلف لباسش به هم مي آيد يا خير. او ممكن است لباسي به تن كند كه موجب حسرت خوردن هر زن ساده ديگري بشود و اخلاق تك روي او ممكن است در يك ميهماني يك نفر بگويد كه همان سال آينده لباس ها به فلان صورت در خواهد آمد و او همان روز عصر از خياط خود بخواهد كه يك چنان لباسي برايش بدوزد و يا آنكه بر عكس ممكن است سال هاي سال به شيوه مادر بزرگ و يا حتي جد خود، لباس معمولي بپوشد.

    شيوه آرايش موي او نيز خاص خودش است. تغيير رنگ و آرايش موي او ، درست مثل تغييرات شخصيتش غير قابل پيش بيني است. يك روز موي خود را مثل پسرها كوتاه مي كند و فردا كلاه كيس مي گذارد كه موي آن تا حد كمر بلند است، امروز او را با موي نقره اي مي بينيد و فردا با موي مشكي، به طور خلاصه موي اين زن مشابه موي هيچ زن ديگري در دنيا نيست و رنگ و آرايش آن آرام و قرار ندارد.

    گفت و گو با اين زن ممكن است بسيار جالب باشد، زيرا نحوه سخن گفتن جذابي دارد و اين احساس مطبوع به مرد دست مي دهد كه زني محجوب و مرموز است و بعد ناگهان يكي از آن تغييرات خاص متولدين اين ماه به تجلي مي پردازدو شما بدون مقدمه و به طور كاملا ناگهاني از وي جمله اي مي شنويد كه تا چند لحظه باور كردن آن برايتان مشكل خواهد بود. شما مشغول صحبت از بحران انرژي و اثرات گوناگون آن بر كشورهاي صنعتي هستيد كه ناگهان او مي گويد: « راستي شما خورشت كرفس دوست داريد؟‌» سعي كنيد خونسردي خويش را حفظ كنيد و با قاطعيت به بحث اصلي خود ادامه بدهيد و در عين حال به خاطر داشته باشيد كه او هر چند لحظه يك بار بدون مقدمه از خط خارج مي شود و دوباره به سر جاي اول خود بر مي گردد. به غير از اين نوع اختلالات گفته هاي او هميشه منطقي و مستدل است. در موقع صحبت كردن هرگز طوري حرف نزنيد كه دال بر بالاتر بودن شما از او باشد. عدم تساوي براي اين زن مفهوم ندارد. اگر به اين نكته توجه نكنيد، ديواري غير قابل عبور بين خود و او به وجود آورده ايد.

    + ............. 


    مرد ارديبهشتي را كه زن بسيار تند خويي دارد راه حل بسيار جالبي برايش پيدا مي كند، حتي المقدور با او از خانه خارج نمي شود ، و در منزل هم كمتر راجع به موضوع جدي و مهمي با وي حرف مي زند. او چهار پنچم ساعات بيداري اش را در خارج از منزل مي گذارند. در اين مورد فشار غير قابل مقاومت زنش به جسم غير منقولي، يعني او ، برخورد كرده است . اين زن مي تواند هر جادلش مي خواهد برود و هر وقت دلش مي خواهد به منزل برگردد. وقتي از او پرسيدم كه آيا زنت را واقعا دوست داري ؟ جواب مثبت داد و گفت كه زندگي شان جريان عادي و طبيعي دارد، احترام يكديگر را نگاه مي داريم، اما تا زماني كه او نداند نسبت به من چه رفتاري بايد داشته باشد و تا زماني كه نتواند جلوي پرخاشگري را بگيرد و بالاخره تا وقتي كاملا درك نكند كه كي مرد است و كي زن ، وضع به همين منوال خواهد بود. يك چنين سرنوشتي در انتظار تمام زناني كه همسر مرد متولد ارديبهشت مي شوند ، نشسته است. واي به حال آن ها اگر در جمع به مرد خود توهين كنند ، مثلا در رستوران جلوي دوست و آشنا صورت غذا را از دست او بيرون بكشند و يا بالاي حرف او حرفي بزنند . در اين مورد شما نبايد يك ارديبهشتي را سرزنش كنيد. خلق خوي او به راستي با علامت برجي كه در آن به دنيا آمده تشابه دارد.

    او اگرچه با تمام قدرت از ازدواج خود مراقبت به عمل مي آورد و مانع از هم پاشيدن آن مي گردد ، ولي شما ممكن است خود را خيلي خوشبخت نبينيد، و اگر نمي خواهيد چنين باشد ، سر به سرش نگذاريد و با وي لجبازي نكنيد.
    چه زني را دوست مي دارد
    --------------------------------------------------------------------------------
    يك مرد ارديبهشتي اگر چه فوق العاده صبور است اما نمي خواهد كه حلقه اي به بيني اش انداخته شود، و به اين طرف و آن طرف كشيده شود ، اما اين حرف مفهومش اين نيست كه خواهان زني مي باشد كه خود را مثل كنه به او بچسبانيد. او خيلي مرد عمل است و بيش از آن خواهان آزادي است كه اجازه بدهد زني مثل گردن بند خودش را به او آويزان كند . او مي خواهد كه زنش موجودي سرشار از شادي و نشاط باشد . يك چنين زني او را هم به وجد مي آورد و توازني بين روح و جسمش ايجاد مي كند. او به تبسمي شيرين بسان عاشق شيدايي كه مشغول تماشاي معشوقه اش باشد، به چنين زني كه شادمانه وظريف به اين سو و آن سو مي رود و شادي به اطراف مي پراكند،نظاره مي كند. در اين حالت او بسان كسي است كه بچه گربه اي كوچك و دوست داشتني را كه با كلاف رنگارنگ پشم بازي كند و از حركات او خوشش مي آيد ، اما بچه گربه اي كه بايد خوب بداند وقتي نخ كشيده شد، وقت آن است كه كلاف را رها كند و به صد

    + ............. 

    خصوصيات زنان متولد بهمن
    بسيار غافلگير كننده، سريع الانتقال، داراي حس پيش بيني، كنجكاو،‌ غير قابل پيش بيني، رفيق باز و كم علاقه به آداب و اصول سنتي زنا شويي از خصوصيات بارز زن متولد ماه بهمن است
    .
    زن متولد بهمن بلد نيست كه عشق خود را به شوهرش و فرزندانش حالي كند
    اگر اين احتمال وجود دارد كه عاشق يك زن متولد بهمن شويد، به خاطر بسپاريد كه او در امر عشق نيز مثل هر چيز ديگري مجموعه اي از تناقضات است و براي اينكه قلب شما شكسته نشود، او را فرزند« قوس و قزح» يعني رنگارنگ بدانيد و در روابط عاشقانه با او منتظر تداوم و ثبات نباشيد.

    سياره حاكم بر رفتار او اورانوس و عنصر حاكم بر طبيعت او باد است. به اين دليل با وجود آنكه در عشق خود بسيار جدي و وفادار است، ولي گهگاه بي ثباتي هايي نظير« نسيم و باد» در وي مشاهده مي شود. شما مي توانيد با يك زن متولد برج دلو رابطه اي بسيار شاد و حسنه داشته باشيد، به شرط آنكه او را در تعقيب هوس هاي هزارگانه خود آزاد بگذاريد و بگذاريد به دلخواه خويش با دوستان خود رابطه داشته باشد. هرگز به اين فكر نكنيد كه او را به جايي ويا چيزي پاي بند كنيد. اين زن ممكن است ناگهان تصميم بگيرد به كوه نوردي بپردازد و يا جزو سپاه صلح بشود. او به دنبال ستاره اي مي رود كه ما هرگز آن را نديده ايم.

    او متعلق به همه كس و همه جاست و در عين حال از آن هيچ كس نمي باشد. عشق او ممكن است بسيار تند و آتشين باشد، در حالي كه خواسته هايش كيفيتي مبهم دارند. يكي از ستاره شناسان معروف اين حالت زن متولد بهمن را به ترانه اي تشبيه كرده است كه خواننده ناگهان متوجه مي شود كه نصف آن را از ياد برده است. شما مي توانيد كماكان پشت پيانو بنشينيد و به نواختن آهنگ ادامه بدهيد اما صداي او رفته رفته آهسته مي شود و بالاخره سكوت مي كند. اصرار يك دختر متولد بهمن به آزادي بسيار جدي است اما وفداري او به كسي كه عشق را در يك چنين قالبي قبول داشته باشد نيز بي نهايت است.

    اين دختر اگر والديني متولد ارديبهشت، مرداد و يا دي ماه نداشته باشد، به ميزان ثروت شما و اينكه در بانك چقدر پول داريد، علاقه اي نشان نخواهد داد. براي او پول در مرحله سوم اهميت قرار دارد. او اهميت نمي دهد كه شما ثروتمندترين مردشهر باشيد يا نه، اما در عين حال مايل است كه از نظر مقاومات و حرفه و كار معروف باشيد.

    وقتي شما تور خود را بكار مي بريد تا اين پروانه ناآرام را بگيريد، به اين نكته مهم توجه داشته باشيد كه او هرگز حاضر نخواهد شد زندگي غير قابل پيش بيني خود را با مردي كه نسبت به او صادق نيست، بگذراند. مباني اخلاقي يك زن متولد بهمن ممكن است غريب ترين پديده اي باشد كه در زندگي خود با آن مواجه شده ايد و به كلي با آنچه كه به طور طبيعي از طرف جامعه مورد قبول قرار گرفته است، فرق داشته باشد، اما او بدون اينكه گسيختگي با جامعه پيدا كند، با اين مباني پاي بند مي ماند. او در عين حال به اين حقيقت نيز واقف است كه شما هم ممكن است مباني خاصي براي خود داشته باشيد. اگر در زندگي به دنبال يك زن آرام مي گرديد، دور متولد بهمن ماه را قلم بگيريد، او اگر هر چيز باشد، آرام نيست. براي او عشق جسماني اهميت بيشتري از عشق رواني دارد، به عبارت ديگر او در هر لحظه مي تواند يك عشق افلاطوني را قطع كند. در ضمير ناخود آگاه اين زن هميشه اين احساس قدرت وجود دارد كه تعلق خاطر پيدا كردن به يك نفر اين خطر بزرگ را به همراه خواهد داشت كه نتواند به عشق واقعي خود يعني آزادي مطلق وفادار بماند.

    اگر شما از نظر علمي، آموزشي، سياسي، هنري و يا هر رشته ديگر ي مشهور و سرشناس باشيد، دختر متولد بهمن برايتان ايده آل است و مطمئنا بهتر از او پيدا نخواهيد كرد مگر آنكه آنقدر بدشانس باشيد كه يكي از نوادر متولدين اين ماه، يعني يكي از آن دختراني كه رفتارشان به شدت موجب تعجب مردم مي گردد،‌سر راهتان قرار بگيرد. استثناء در همه چيزي وجود دارد. رفتار دختر متولد بهمن هميشه اندكي متعجب كننده است، اما برخي واقعا به راه اغراق مي روند. كما اينكه اغلب بسيار مجلس آرا هستند در حالي كه گاهي اين مجلس آرايي جنبه شلوغ بازي هم پيدا مي كند. اين دختر با هر نوع مجلسي جور در مي آيد، خواه يك مجلس رسمي باشد، خواه يك مجلس خودماني و معمولي.

    فقدان حس سو ء ظن در اين زن از مزاياي چشم گير اوست اما توجه داشته باشيد كه هرگز از حسن نيت او سو ء استفاده نكنيد، چون اگر مچ شما را در حين خيانت بگيرد، قلبش به شدت مي شكند. او بي جهت به شما بدگمان نمي شود و در حالت عادي هرچه بگوييد قبول مي كند ولي تحمل خيانت را ندارد. زن متولد بهمن هرگز پس از خروج شما از منزل كنجكاوي نمي كند كه شما كجا رفته ايد و به اداره تلفن نمي زند كه ببيند كه آنجا هستيد يا نه و يا جيب شما را وارسي نمي كند. خلاصه با خدعه و نيرنگ آشنا نيست،‌ با وجود اين به شما توصيه مي شود قبل از آنكه به فكر سوء استفاده از اين حالت مظنون نبودن بيفتيد، به اين نكته توجه داشته باشيد كه فقدان حس حسادت در او به علت برخوردار بودن از يك شخصيت قوي نيست،‌ بلكه چيزي بالاتر از آن است كه شما فكرش را كرده ايد.

    + ............. 


    طبيعي است كه او نقاط ضعفي هم دارد . چه چيز و يا چه كسي را مي شناسيد كه بي عيب باشد؟ از يك نظر شما بايد هميشه سعي بر آن داشته باشيد كه زني باشيد با تمام ظرافت هاي زنانه . اگر شما نظريه قاطعي در سر داريد، سعي نكنيد آن را به زور پيش ببريد و يا راجع به قدرت فكري خود در مقابل ديگران با او به جدل بر نخيزيد . او در خلوت احترام خيلي زيادي براي يك زن هوشمند قائل است ( كه البته در اين حالت هم باز يك پله بالاتر را براي خود خالي نگاه مي دارد).

    وقتي در جمع هستيد و با او مي رقصيد، بگذاريد او « فرد برتر» باشد . وقتي در جمع دوستان و يا اقوام راجع به موضوعي ابراز عقيده مي كند، شما مانند يك ناظر بيطرف رفتار كنيد و از او حمايت نكنيد تا غوغا برپا شود. يكي از اين دو عكس العمل را از او خواهيد ديد: اگر او يك ارديبهشتي خالص باشد، كه اغلب هم همينطور است، همان جا كاري خواهد كرد كه واقعا موجب تعجبتان شود و حتي ممكن است بعد از مراجعت به منزل عملي از وي سر بزند كه اصلا انتظارش را نداشته باشيد و چه بسا كه براي اين كار صبر هم نمي كند به منزل برسد، اما اگر خيلي صاف و ساده نباشد ، آن وقت ممكن است اخم هايش را در هم بكشد و تمام شب را در گوشه اي بنشيند و ديگر با هيچكس صحبتي نكند و به اين كار خود با چنان حالت بدي ادامه بدهد كه آرزوي كنيد اي كاش زمين دهان باز كرد ه و شما را در خود فرو مي برد . رفتار او( بهتر است بگويم كناره گيري مطلق او از جمع) در اين گونه مواقع چنان خواهد بود كه شركت كنندگان در مجلس را هم ناراحت خواهد كرد . او خيلي راحت مي تواند عيش يك مجلس را از بين ببرد اما چه در مورد اول ، و چه در مورد دوم، هرگز به شما نمي گويد كه علت اين رفتارش چه بوده است. او صميمانه توقع دارد كه شما خودتان بدانيد چه بايد بكنيد ، او مي خواهد كه زن مورد علاقه اش در همه حال پشتيبان و حامي او باشد و برايش فداكاري كند.

    در مواقع خشم و رنجش طبيعي است كه شما سعي مي كنيد اوقات او را از بين ببريد اما سعي شما هر قدر هم زياد باشد ، تا او به انتهاي خط نرسد ، عملا بي فايده و بي ثمر خواهد بود. اين كار درست مثل جابجا كردن صخره جبل الطارق است. در حقيقت اگر شما سعي كنيد كه او را به حال عادي برگردانيد، متوجه مي شويد كه اي كاش اين كار را نمي كرديد و مي گذاشتيد كه اوقات تلخي اش سير عادي خود را طي مي كرد و به انتهاي خط مي رسيد، بيشتر سربه سرش بگذاريد و بيشتر اذيتش كنيد تا ناگهان از يك ثور آرام و متين موجودي خشمگين و منهدم كننده به وجود بيايد و چيز هايي را با فريادهاي رعد آسا بگويد كه تا سال ها هم بعد از به خاطر آوردنشان صورتتان از خجالت سرخ بشود.

    مرد متولد ارديبهشت هرگز از خانه اش قهر نميكند ولو اينكه شما او را به شدت عصباني كرده باشيد ، اما ممكن است رفتا شما طوري باشد كه او سعي كند حتي المقدور در خانه نباشد و يا بدتر اينكه ممكن است بدون اينكه از ظاهرش خيلي معلوم باشد، جسمش نزد شما باشد و روحش در جاي ديگري . به همين ترتيب قهر كردن شما هم نمي تواند كوچكترين تاثيري روي او بگذارد . اگر او دچار خشم شد و رنجش عميق پيدا كرد، شما مجبوريد تا زماني كه همسرش هستيد ، با او در يك منزل و زير يك سقف زندگي كنيد و روي يك تختواب كنار هم بخوابيد ، ولي هيچوقت مالك قلب و روح او نخواهيد شد.

    دخالت هاي مادر زن آخرين چيزي است كه اصلا قادر به تحملش نمي باشد. به احتمال زياد اولين قهر شما از منزل او، آخرينش هم مي باشد . يك بار كه اين تجربه صورت گرفت، هم خوتان وهم پدر و مادرتان مي فهمند كه با اين چاقو نمي توان سر گاوي را بريد.
    رفتار شكنجه آسا
    --------------------------------------------------------------------------------

    + ............. 

    خصوصيات متولد ارديبهشت
    هيچ موجودي در دنيا به اندازه گربه و مرد متولد ارديبهشت در مقابل ناز ونوازش نرمش از خود نشان نمي دهد.

    در پدر بودن مردي است بي نظير و براي بچه هاي خود در يك دستش زر و در يك دستش شلاق است . واي به روزي كه برنجد ، واي اگر قهر كند.

    مرد مترلد ارديبهشت دير ناراحت مي شود واگر ناراحت بشود دنيا را به هم مي ريزد.

    او زني شوخ وشنگ ، ظريف وزنانه ، عاقل و سياستمدار، و مطيع و خانه دار را به سر حد پر ستش دوست دارد.

    لابد تصور مي كنيد كه يك مرد متولد برج ثور آدمي است آرام ، اهل عمل ،حساس و همانند صخره اي عظيم پابرجاست. اين تصور شما كاملا درست است و با حقيقت وفق مي دهد . شما به علاوه ممكن است متوجه اين نكته نيزشده باشيد كه آدمي است محتاط و مصمم ،ضمنا اصلا رويايي نيست واحكام قلبش بر مغزش حكومت نمي كند. يك مرد متولد ارديبهشت ممكن است براي انتخاب شما به عنوان يك همسر مدت ها وقت صرف نمايد.

    او وقتي هم كه فهميد شما هماني هستيد كه مي خواهد ، وقتي تصميم گرفت كه شما را بدست بياورد ، آن وقت جوزاي عاشق پيشه هم در مقابلش لنگ مي اندازد، او حتي كاري مي كند كه اسد پر جنب و جوش و عقرب آتشي مزاج هم در مقابلش احساس حقارت بكنند. اين موجود آرام و مصمم و اهل عمل مي تواند هر روز صبح براي شما يك دسته گل سرخ فوق العاده زيبا بفرستد و اين كار را آنقدر ادامه بدهد و تا اينكه در مقابلش تسليم بشويد و حاضر به ازدواج با او بشويد . او حتي ممكن است يك شعر عاشقانه هم بگويد و يا يك قطعه شلعرانه هم بنويسد ولي از فرط كمرويي آن را بدون امضا برايتان ارسال نمايد.

    مرد ارديبهشت مي توايد يك عاشق بيقرار ، صميمي و حامي معشوق باشد . طبيعت شهواني اش او را نسبت به عطرهاي محركي كه بكار مي بريد ، نرمي موهايتان و يا لطافت پوست بدنتان سخت آسيب پذير مي سازد . او ممكن است نتواند اين احساس خود را با كلمات و جملات رايج عشاق بر زبان بياورد، اما به هر حال راهي براي القاي آن به شما پيدا مي كند. حساسيت او به نوازش خارق العاده است . وجود علائمي از وابستگي به زمين در مجمع الكواكب ثور موجب مي شود كه در زمينه هاي عشقي تناقضاتي در كارش ديده شود.

    يك ارديبهشتي دوست دارد شما را در يك پالتوي پوست قيمتي و زيبا ببيند. او ممكن است در يك روز بهاري از پير زني كه در خارج شهر گل بنفشه مي فروشد، يك دسته گل برايتان بخرد و چند برابر قيمت آن به وي پول بپردازد، فقط به اين علت كه شباهت زيادي بين او و مادرش ديده است ( اما اين را يقين داشته باشيد كه شما او را هرگز ياد مادر و خواهرش نمي اندازيد، مگر به هنگام حمايت از شما قرار بگيرد) موسيقي شديدا بر روح او باثير دارد و احساسات عاشقانه اي را بر مي انگيزد . او مسلما به آهنگ بخصوص، كه عشقش را در خاطرش زنده مي سازد، دلبستگي فراوان دارد، عشقي كه هيچ بعيد نيست خود شما باشيد.

    اگر شما مي خواهيد دلايل بيشتري از وجود عشق در اعماق روح او به دست بياوريد ، به هدايايي كه در روز تولدتان و يا روز عيد برايتان مي خرد و مقايسه آن را با امكاناتش توجه كنيد. چند بار ديده و شنيده ايد كه او اظهار تمايل كرده است با هم تنها باشيد ؟ زير نور مهتاب به گردش برويد ، و در خيابان هاي خلوت زير نور ستارگان به قدم زدن بپردازيد. وقتي يك ارديبهشتي نسبت به شما ابراز عشق مي كند، اين كار را واقعا و از صميم قلب انجام مي هد و منظورش به هيچ صورت چاپلوسي نيست . او شما را در هر فرصتي كه به دست بياورد، به رستوران دنجي كه با نور روشن شده و موسيقي آرامي داشته باشد، مي برد و هرگز اولين روزي كه با شما آشنا شده است را ازخاطر نمي برد. آيا باز هم دلايل بيشتري از حقيقي بودن عشق او مي خواهيد؟

    مرد متولد ارديبهشت مثل يك دلو (بهمن) شديدا رويايي نيست ، او هرگز قاپ شما را نمي دزدد و هرگز مانند متولد برج حمل به شما وعده زندگي در قصر شاه پريان و خوابيدن بر روي بستري از گل هاي سرخ را نمي دهد. اما بر عكس اين امكان خيلي وجود دارد كه نامزدش كه به ديدنش آمده است، به سر ميز كارش ببرد و نقشه منزلي را كه در نظر دارد بسازد تا پس از ازدواج در آن ساكن بشود، به وي نشان بدهد و توضيح بدهد كه براي اين كار چقدر پول دارد و از چه امكانات عملي مي تواند استفاده كند.

    او احتمالا قبل از آنكه به فكر نامزدي بيفتد، مقداري از اسباب و اثاثيه خانه را تهيه كرده و پيش قسط خريد يك آپارتمان را هم داده است . او هميشه كارش از روي حساب است . وقتي شما را از خانه پدر و مادرتان بر مي دارد و به منزل خود مي برد ، بدون اينكه گفته باشد شمار را به يك قصر افسانه اي مي برد ، مي توانيد مطمئن باشيد كه فكر پرداخت اقساط آن را كرده است.

    او تقريبا هرگز به چيزي اعتراض نمي كند و از شما ايرادي نمي گيرد و ديري نميگذرد كه شما با ديدن خود در خانه اي كه مي توانيد هر كاري دلتان خواست در آن انجام بدهيد و احساس اطمينان از اينكه شوهرتان هميشه فكر همه چيز را مي كند، از خود مي پرسيد كه چرا قبل از ازدواج روياهاي طلايي زندگي در ابر ها را در سر داشته ايد ؟ و يا لااقل آنقدر كار منزل و مخصوصا رسيدگي به حساب و كتاب و دخل و خرج خواهيد داشت كه تقريبا مجالي پيدا نمي كنيد براي آرزو هاي طلا يي بر آورده نشده خود اشك حسرت بريزيد. اين است خصوصيت يك مرد متولد ارديبهشت براي زني كه روي خصوصيات خوب يك شوهرش تكيه مي كند و چقدر جاي تاسف خواهد بود اگر چنين نكند . يك مرد متولد ارديبهشت نقشه كارهاي فرداي خود را با كمال دقت و احتياط برنامه ريزي مي كند، او مثل سنجاب مقداري از آذوقه خود را براي زمستان ذخيره خواهد كرد.

    وسوسه ديگران و يا رويدادهاي ظاهري فريب هرگز نمي توانند او را از تعقيب هدفي كه براي خود تعيين كرده است ، منصرف سازد . با وجود يك چنين دورانديشي ، اگر وضع مالي اش اجازه بدهد، خيلي راحت تر از متولد ماههاي ديگر با رفتن زن و بچه اش به تعطيلات كنار دريا و يا سفرهاي تفريحي موافقت مي كند.
    زود رنج و بد خشم